28 ιδέες για μικρή κουζίνα φοιτητικού σπιτιού.

Ένα μικρό σπίτι επειδή δεν μπορεί να εντυπωσιάσει με το μέγεθος του, πρέπει να εντυπωσιάζει με την διακόσμηση του.
Ιδιαίτερα η κουζίνα επιβάλλεται να είναι έξυπνα διακοσμημένη γιατί κάθε πόντος μετράει. Τα δύο βασικά στοιχεία που πρέπει να προσέξουμε είναι η διάταξη και το χρώμα.

Ξεκινώντας από το χρώμα, είναι γνωστό πως τα ανοιχτά χρώματα βοηθούν τους μικρούς χώρους, αυτό που πιθανώς να μην φαντάζεστε είναι πως επιλέγοντας ντουλάπια γυαλιστερά ή από τζάμι μεγαλώνουν τον χώρο με τις αντανακλάσεις που δημιουργούν. Αν επιλέξουμε γυαλιστερά ντουλάπια ή τζαμένια καλό θα ήταν να βάλουμε μια ματ πλάτη στην κουζίνα μας ή το αντίθετο δηλαδή τζαμένια πλάτη με μη γυαλιστερά πορτάκια. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι πως σε μικρό χώρο ένα υλικό που δημιουργεί αντανακλάσεις μας δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου.

 

Το δεύτερο που πρέπει να κοιτάξουμε είναι η λειτουργικότητα της κουζίνας μας. Είναι γνωστό πως όσο αποθηκευτικό χώρο και να έχουμε ποτέ δεν επαρκεί. Μια κουζίνα για να είναι λειτουργική πρέπει να μπορεί να αποθηκεύσει τα σκεύη (πιάτα, κατσαρόλες, πιατέλες, μαχαιρωπίρουνα, ποτήρια κ.λ.), μικρές συσκευασίες τροφίμων (μπαχαρικά, βαζάκια, κονσέρβες κ.λ), χώρο για ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε (καφετιέρες, φούρνος μικροκυμάτων, πλυντήριο). Ανάλογα με τις προσωπικές μας ανάγκες λοιπόν σχεδιάζουμε την κουζίνα τοποθετώντας όλα τα προϊόντα που θέλουμε να έχουμε σε αυτήν, επίσης σε μια τυπική κουζίνα τα κρεμαστά ντουλάπια καταλήγουν περίπου στο 2,14μ. για να κερδίσουμε χώρο μπορούμε να τα κατασκευάσουμε ψηλότερα και εκεί να τοποθετούμε πράγματα που δεν χρησιμοποιούμε πολύ συχνά. Γενικά από τα σχέδια πρέπει ξέρουμε ακριβώς που θα τοποθετηθούν τα πάντα. Στην περίπτωση που ο χώρος δεν επαρκεί για όλα όσα θέλουμε, εστιάζουμε στα πιο σημαντικά.

 

Δείτε στη συνέχεια μια φωτογραφική συλλογή από κουζίνες μικρού μεγέθους αλλά που δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από μια μεγαλύτερη όσον αφορά το στιλ.

 

 

 

 

source – πηγή

homie.gr

Related Post

This website uses cookies.